Google AdWords

Google AdWords /Google annoncering – Annoncer for din virksomhed på Google – og få god effekt og udbytte…

At annoncere lige præcis der hvor kunderne befinder sig – er der I får størst og mest effektivt udbytte.

Google er verdens største og stærkeste søgemaskine. De fleste danskere søger deres informationer på Google, når de har brug for viden om produkter og virksomheder, og de fleste af alle køb starter på Google.

Google AdWords er den mest anvendte annonceringsform på søgemaskiner.

 

Hvor mange nye kunder vil I have?
Danskerne er ganske enkelt ”købeklare”, når de søger på Google. Derfor har Google opnået en position som verdens største annoncemedie. Årsagen til opnåelse af bedste udbytte via Google AdWords er simpelthen, fordi I kan målrette jeres kampagne til lige præcis ønskede segment, samtidig med at jeres budget ikke løber løbsk.

Uanset hvor stort eller lille jeres budget er, kan I vise jeres annoncer på Google, og I betaler kun, hvis folk klikker på jeres annoncer og lander på jeres website, og ikke bare når jeres annonce vises. I betaler altså KUN, når jeres annoncering har den ønskede effekt – især hvis annoncerne vedligeholdes og optimeres hele tiden.

Annoncering på verdens mest populære søgemaskine er en meget effektiv måde at få flere potentielle besøg jeres hjemmeside samt nye kunder.

Med Google AdWords ved I altid, hvad I får for pengene. Der er en lang række værktøjer og rapporter, der kan fortæller, hvad der fungerer, og hvordan I kan gøre jeres kampagne endnu bedre.

I kan til enhver tid finjustere stort set alle aspekter af jeres kampagne. I kan f.eks. ændre budget, annoncetekster, søgeord, geografiske målretning, specifikke dage og tidspunkter hvor jeres annoncer vises på og meget mere.

Der er i dag mange firmaer der udbyder Google AdWords – men rent faktisk er det gratis selv at oprette. Dog kan det være en god ide, at få hjælp til det, da der er mange parametre at tage højde for, så man får det optimale ud af denne form for annoncering. Men da der er så mange firmaer, der i dag henvender sig, er dette en ren jungle at finde rundt i.

Kontakt mig, og få en snak med om jeres muligheder med Google AdWords, hvis I ikke allerede er godt i gang – ELLER hvis I allerede HAR Google AdWords (enten selv eller via en eller anden udbyder), men ikke mener at I får det optimale ud af det.

google-adwords-logo