Hvordan kan jeg hjælpe

De fleste virksomheder syntes det er unødvendigt, at skulle have en ekstern samarbejdspartner til at varetage deres markedsføring, men når de har haft et uforpligtende besøg af DOBA Rådgivning, så har de set på det med helt andre øjne.

Der er nemlig mange ting, som de slet ikke var klar over IKKE var optimale, og ting som de slet ikke havde overvejet…

Kan I nikke genkendende til nogle af nedenstående spørgsmål, så ville det måske være værd at overveje et gratis og uforpligtende medie tjek besøg af DOBA Rådgivning, og få set tingene igennem. Herefter kan vi sammen se, om der er belæg for et fornuftigt samarbejde.

  • Har I købt annoncering af en eller anden art, som I måske ikke er helt sikre på giver jer det ønskede udbytte? 
  • Er I synlige på Google?
  • Har I købt nogetsom måske aldrig er blevet fulgt helt til dørs, fordi I skulle udfylde og sende en masse materiale til de forskellige udbydere?
  • Ved I hvad I får ud af jeres nuværende markedsføring?
  • Får I fulgt op på, at den annoncering I har købt også er effektueret, og stemmer overens med fakturaen? Og at tekster, søgeord m.v. er de rette for netop jeres virksomhed?
  • Syntes I også, at I har brugt alt for mange penge på diverse annoncering, SEO optimering, AdWords m.v.?
  • Hvornår har I sidst fået set på/opdateret jeres hjemmeside? Og er der ting, der skulle være rettet på jeres hjemmeside, som I bare ikke har fået gjort endnu?
  • Er I også ”irriterede” over alle de mange medie sælgere, der stadig kimer jer ned?
  • Er jeres virksomhed synlig og repræsenteret de rette steder på nettet?
  • Er jeres markedsføring “UP 2 date”?
  • Syntes I også at annoncering og hjemmesider er en jungle at finde rundt i?

ALLE disse ting og meget mere – er noget jeg tager mig af – selvfølgelig i samråd med jer.

Jeg ser primært på mine kunders nuværende markedsføring, på deres budget, målgruppe, produkter, geografi og ikke mindst på VIRKSOMHEDENS FREMTIDIGE PLANER.

Ud fra det udarbejder jeg i samråd med hver enkelt kunde – en strategi og medieplan, finder ud af hvor der kan OPTIMERES og FORBEDRES, samt hvor der evt. kan SPARES PENGE.

INGEN former for abonnementer og ”ting der står med småt”– men 100% uvildig og individuel rådgivning ned til mindste DETALJE, hvilket gør et samarbejde med mig unikt i forhold til andre på marked.

Jeg sørger for, at mine kunder får det optimale UDBYTTE af deres annoncering og hjælper dem rundt i annonce- og online junglen. Jeg går HELHJERTET ind i hver enkelt kundes situation – og skræddersyer herefter den bedste løsning ned i mindste detalje.

Jeg sikrer mine kunder og deres virksomhed og skaber overblik, tryghed og sikkerhed.

Tiden JEG bruger, er SPARET hos mine kunder og det betyder i sidste ende – mere tid til DERES kunder.

Så er I klar til at skabe bedre RESULTATER og mulighed for VÆKST for jeres virksomhed – kontakt mig for et uforpligtende og gratis “medie tjek” besøg, hvor vi sammen finder ud af, hvad der kan gøres for at forbedre jeres markedsføring, og se om der er belæg for et fornuftigt samarbejde.