Hvordan kan jeg hjælpe
Skab målbare RESULTATER med jeres egen PERSONLIGE digitale marketing ekspert
De fleste virksomheder syntes det er unødvendigt at skulle have en ekstern samarbejdspartner til at varetage “driften” og vedligeholdelse af deres online markedsføring. De mener, det er noget, man SELV kan varetage – eller en af medarbejderne i virksomheden kan.
Det kan man også nogle gange i et vist omfang. Men online markedsføring og SEO optimering af hjemmesider er meget tidskrævende og faktisk også ret teknisk (hvis man har ønsker om opnåelse af forventede resultater).
Man er desuden hele tiden nødt til at være “UP2 date” og synlig på div. platforme, som eks. at poste opslag og billeder på div. sociale medier og opdatere hjemmesiden m.v.
Det er i bund og grund helt det samme, som at have en REVISOR til at varetage virksomhedens regnskaber. Det kunne man måske også sagtens SELV varetage, men vil resultaterne blive de samme? Og hvor mange timer skal man bruge på det, i forhold til en ekspert på området?
Skab den “røde tråd” og opnå ønskede udbytte
Når man først har haft et uforpligtende “medie tjek” besøg af DOBA Rådgivning, ser man på det, med helt andre øjne.
Der er nemlig rigtig MANGE ting, som man måske slet ikke var klar over, IKKE er optimale, og ting som man slet ikke havde overvejet…
Nøgleordet er at “skabe den røde tråd” gennem ALT markedsføring tilpasset virksomhedens visuelle identitet og synlighed.
Og DET er i dag ikke noget man “bare lige gør”. Der kan bl.a. være ganske små ting, som gør den helt store forskel i UDBYTTET af virksomhedens markedsføring.
Kan I nikke genkendende til nogle af nedenstående spørgsmål?
Hvis I kan nikke genkendende til nogle af nedenstående punkter, er det værd at overveje et gratis og uforpligtende “medie tjek” besøg af DOBA Rådgivning. Herefter kan vi sammen se, om der er belæg for et fornuftigt og udbytterigt samarbejde.
- Har I købt annoncering af en eller anden art (både online og offline), som I ikke er helt sikre på, giver jer det ønskede udbytte?
- Er I synlige på Google OG på de rigtige søgeord?
- Ved I, hvad I får ud af jeres nuværende markedsføring?
- Ved I, hvor mange kundehenvendelser I får via jeres hjemmeside?
- Får I fulgt op på, om den annoncering I har købt, også er effektueret OG stemmer overens med fakturaen?
- Syntes I, at I har brugt mange penge på diverse annoncering, SEO optimering, Google Ads, Facebook m.v.?
- Hvornår har I sidst set på (og opdateret) jeres hjemmeside? Og er der ting, der skulle være rettet, som I bare ikke har fået gjort?
- Har I sagt ja og købt annoncering, som måske aldrig er blevet fulgt helt til dørs, fordi I skulle udfylde og sende en masse materiale?
- Er I også irriterede over alle de mange medie “rådgivere”, der kimer jer ned?
- Er jeres virksomhed synlig og repræsenteret de rette steder på nettet?
- Er jeres markedsføring “UP 2 date”?
- Syntes I også at online markedsføring, hjemmesider samt SEO optimering er en jungle at finde rundt i?
Hvordan virker det?
Jeg ser primært på mine kunders nuværende markedsføring samt budget, målgruppe, produkter, geografi, gennemsnitsordre og ikke mindst på virksomhedens FREMTIDIGE planer.
Ud fra dette udarbejder jeg i samråd med hver enkelt kunde en strategi og medieplan. Jeg finder også ud af, HVOR der er potentiale for OPTIMERING og forbedring, men også hvor der evt. kan SPARES penge.
Opgaver jeg varetager
Jeg ved (næsten) alt om hjemmesider, SEO optimering (søgemaskineoptimering), Link Building, Content marketing og online markedsføring på div. platforme såsom Google Ads, Facebook Ads, Google Business, Instagram, LinkedIn m.v.
Derudover udarbejder jeg tekster og SEO optimerede tekster til hjemmesider, som man får ejerskab og rettigheder over.
Alle mine kunder bruger mig desuden som “vagthund”. Det betyder, at hver gang de bliver kimet ned af div. sælgere og “medierådgivere”, beder de dem kontakte mig. På den måde, får de IKKE sagt ja til noget, som ikke skaber værdi for virksomheden og de indgår ingen bindende telefoniske aftaler.
Hvad koster det?
Man bestemmer faktisk selv, hvor meget det skal koste, da man køber min TID og EKSPERTISE.
Derfor kommer det an på, hvor mange opgaver, jeg skal varetage for virksomheden.
Nogle vælger at købe et bestemt antal timer om måneden, andre vælger at betale for tiden, der er brugt hver måned og nogle har det bedst med et klippekort. Man betaler altså KUN for den tid, som bliver brugt.
Jeg sælger ingen produkter, men bruger min tid på de aftalte opgaver. Jeg opsætter alt på mine kunders egne konti, så de selv har “ejerskab” på tingene.
INGEN former for abonnementer og ”ting der står med småt”. 100% uvildig og individuel rådgivning og varetagelse af de aftalte opgaver ned til mindste DETALJE. Dette gør et samarbejde med mig unikt i forhold til andre på marked.
Hvad får man?
Man får sin helt egen personlige digitale online marketing specialist, der arbejder målrettet for virksomheden og opnåelse af ønskede resultater.
Jeg sørger for, at mine kunder får det optimale UDBYTTE af deres annoncering samt ønskede synlighed.
Da jeg har stor interesse og er yderst dedikeret til mit arbejde (og nok også lidt af en teknisk nørd), går jeg HELHJERTET ind i hver enkelt kundes situation, og skræddersyer herefter den bedste løsning, ned i mindste detalje.
Hos mig er kunden ALTID i fokus og jeg følger alle opgaver til dørs. Jeg sikrer mine kunder og deres virksomhed og skaber overblik, tryghed og sikkerhed.
Tiden JEG bruger, er SPARET hos mine kunder og det betyder i sidste ende – mere tid til DERES kunder.
Er I klar til at skabe målbare RESULTATER & mulighed for VÆKST?
Så kontakt mig på telefon 30 22 48 90 eller via kontaktformularen for et uforpligtende og gratis “medie tjek” besøg.
Her finder vi sammen ud af, hvad der kan gøres for at forbedre jeres online markedsføring, og ser om der er belæg for et godt og udbytterigt samarbejde.