Bagom DOBA rådgivning

Jeg har en fortid som konsulent gennem 14 år i mediebranchen (inden jeg startede DOBA Rådgivning i 2012) hos bl.a. Sjællandske Medier, TDC Forlag, De Gule Sider, Krak, Eniro og andet mindre firma inden for markedsføring.

Derfor har jeg indgående kendskab til hele annoncemarkedet, udviklingen samt diverse platforme både online og offline.

Derudover har jeg stor erfaring og viden indenfor hjemmesider/webløsninger, SEO optimering (optimering af hjemmesider i forhold til Google), Google annoncering, Google Business og div. andre Google produkter, Youtube, QR koder, Radioreklame, TV reklame, SOME (sociale medier) såsom Facebook, Instagram og LinkedIn – og har konstant fingeren på pulsen…

Tryghed og udbytte med DOBA Rådgivning som tovholder og medie integrator

Da jeg har et meget stort netværk, har jeg derfor også kontakt til mange dygtige fagfolk. Det er bl.a. indenfor webløsninger, hjemmesider, grafisk design og layout, autoreklame og meget mere, hvilket altid sikrer en professionel sparring med DOBA Rådgivning som tovholder.
Jeg sælger min tid og er 100% UVILDIG medierådgiver samt medie integrator. 
Derfor vil du altid få et uvildigt syn på din virksomheds markedsføring – hvilket yderligere vil give størst mulige udbytte og øget omsætning.

Jeg ved hvor mange virksomheder, der står med udfordringer indenfor online markedsføring, som er frustrerede over ”mediejunglen”. Rigtig mange er endda måske blevet “snydt”, og har måske også indgået flerårige aftaler med forskellige udbydere, hvor forventningsafstemningen ikke har været på plads i forhold til forventet udbytte.

Der er i dag et stærkt stigende antal nye virksomheder inden for online markedsføring, der hele tiden “popper” op. Disse virksomheder vil meget gerne sælge samlede løsninger inden for online markedsføring, som indeholder hjemmesider, SEO optimering, Google Ads, Facebook og div. online produkter m.v. De vil alle gerne have en bid af kagen. Derfor kan det være meget svært, at gennemskue “skidt og kanel” og vælge rette samarbejdspartnere. 

Det kan også være, at man har købt “katten i sækken” og har haft store forventninger, som ikke er blevet indfriet. Rigtig mange virksomheder bruger mange penge på online og offline annoncering, men ved som oftest ikke hvilken effekt, de forskellige ting har haft – eller om det overhovedet har haft en effekt.

De fleste virksomheder har ikke lagt nogen plan eller budget for deres markedsføring. De gør tit og ofte ”som de plejer”, eller som de er blevet “rådgivet” til gennem et online markedsføringsbureau. Derved er der ikke rigtig overblik over den økonomiske del – men heller ikke over hvilke aftaler (inkl. udløb og opsigelsesperioder m.v.) man har hos div. udbydere.

Jeg har igennem mine mange år som konsulent høre mange firmaer sige:

Vi bruger alt for mange penge på annoncering – og får ikke noget ud af det?

Netop dette motiverede mig til at starte mit eget rådgivningsfirma i 2012, hvor jeg kunne hjælpe virksomheder med netop at “få noget ud af det”. Jeg tilbyder mine kunder min mange årige erfaring, viden samt helhjertet UVILDIGE rådgivning og varetagelse/integration af online markedsføring og hjemmesider.

Jeg hjælper de virksomheder, der ønsker muligheden for at skabe VÆKST og TRYGHED og være ”up 2 date” med deres markedsføring. Men i høj grad også ønsker et optimalt udbytte, i form af flere kundehenvendelser fra de “rigtige” kunder.