Bagom DOBA rådgivning

Jeg har en fortid som konsulent i gennem 13 år i mediebranchen hos bl.a. Sjællandske Medier, De Gule Sider, Krak, Eniro og har derfor indgående kendskab til annoncemarkedet, udviklingen og annoncering disse steder samt dybdegående kendskab til deres produkter m.v.

Jeg har stort kendskab til eksponering på internettet herunder Google, www.krak.dk, www.dgs.dk, aviser, andre online medier, trykte medier m.v., og har gennem mit mangeårige kendskab fulgt udviklingen inden for de forskellige medier – både offline og online medier.

Derudover har jeg stor erfaring og viden indenfor hjemmesider/webløsninger, indhold på hjemmesider, SEO optimering/søgemaskineoptimering (optimering af hjemmesider i forhold til Google), Google annoncering/Google AdWords, Google+/ Google Maps/Places, Google Business, QR koder, Radioreklame, TV reklame, sociale medier såsom Facebook og LinkedIn og har konstant fingeren på pulsen…

Tryghed med DOBA Rådgivning som tovholder

Hvis man har behov for det, har jeg kontakt til dygtige fagfolk i mit netværk – inden bl.a for webløsninger, hjemmesider, SEO optimering, grafisk layout, autoreklame og meget mere, hvilket altid sikrer en professionel sparring med DOBA Rådgivning som tovholder. Jeg sælger ingen produkter og er 100% UVILDIG, og derfor vil du altid få et uvildigt syn på tingen – og den helt rigtige rådgivning, da det kun er min tid, jeg sælger…

Jeg ved hvor mange virksomheder, der står med udfordringer indenfor annoncering og markedsføring, som er frustrerede over ”annonce/mediejunglen” og som måske flere gange er blevet snydt af falske annoncesælgere eller annoncehajer. Der er i dag et stærkt stigende antal nye virksomheder, der hele tiden “popper” op – der specielt gerne vil sælge hjemmesider, SEO optimering, Google AdWords og div.online produkter. De vil alle gerne have en bid af kagen – og det kan det være svært som virksomhed, at gennemskue skidt og kanel – og få valgt de rette samarbejdspartnere. 

Det kan også være, at man har købt katten i sækken og har haft store forventninger – som ikke er blevet indfriet… Rigtig mange virksomheder bruger alt for mange penge på annoncering og ved tit ikke HVILKEN effekt, de forskellige ting har haft – eller om det overhovedet HAR haft EFFEKT…

De fleste virksomheder har ikke lagt noget budget eller nogen plan for deres markedsføring – de gør tit og ofte ”som de plejer” og bruger lidt penge her og der. Derved er der ikke rigtig overblik over den økonomiske del – men heller ikke over HVILKE annoncering og aftaler, man har hos div. udbydere.

Jeg har igennem mine mange års erfaring som konsulent tit hørt firmaer sige:

”Vi bruger alt for mange penge på annoncering – og får ikke noget ud af det?”

Dette har motiveret mig til at starte mit eget rådgivningsfirma, som jeg nu har haft siden september 2012, hvor jeg tilbyder min mange årige ERFARING og VIDEN, samt helhjertet UVILDIG RÅDGIVNING og VARETAGELSE af annoncering, markedsføring og hjemmesider. Jeg hjælper de virksomheder, der ønsker muligheden for at skabe VÆKST og TRYGHED – samt være ”up 2 date” med deres markedsføring – men også ønsker et optimalt udbytte, i form af flere kundehenvendelser fra de “rigtige” kunder.