Hvad drejer det sig om?

Over 85% af danske virksomheder måler ikke effekten på deres marketing investeringer, for de ved ikke hvordan!

Ved I – hvad effekten er – af jeres markedsføring?
Ved I – om I investerer jeres annoncekroner på den bedste måde for netop jeres virksomhed?
Kan I – finde rundt i annonce- og medie junglen ?
Er jeres Markedsføring “up 2 date” ?

Det hele drejer sig egentlig kort og godt om, at være bevidst om HVEM ens kunder er, hvilken MÅLGRUPPE man henvender sig til, hvilket GEOGRAFISKE område man vil synliggøre sig i, HVAD det er man vil MARKEDSFØRE og BRANDE sig med, sammensat med hvilke PRODUKTER/YDELSER der skaber den bedst mulige omsætning.

Stort set alle virksomheder har gjort sig disse tanker, som dog ofte kan stamme helt tilbage fra den gang firmaet startede. Min erfaring er, at mange virksomheder glemmer at holde deres markedsføringsstrategi ”up to date”, hvilket kan være både dyrt og i værste fald spild af penge og tid. Derfor kan det være en rigtig god idé at samarbejde med en erfaren rådgiver, der kender markedet og kombinationen af de muligheder, medierne tilbyder i dag- og hele tiden er opdateret vedr. div. medier.

Jeres virksomhed kender helt sikkert også følelsen af, ikke at vide præcis HVAD I EGENTLIG FÅR UD AF JERES MARKEDSFØRING?

I har måske også en følelse af, at I bruger rigtig mange penge på det, i forhold til hvad I konkret får ud af det…
Dette er langt de fleste virksomheders tanker og opfattelse af markedsføring i dag. Mange er samtidig af den opfattelse, at de stadig får mest ud af “mund til øre” metoden.

Alle er dog enige om, at det er nødvendigt at markedsføre sig på en eller anden måde. Mange virksomheder forsøger derfor så vidt muligt at følge med udviklingen og selv sammensætte en markedsføring, der også passer til pengepungen. Dette bliver desværre tit et skud i tågen, da det virksomheden ved mest om, er det, den har med at gøre, og er IKKE specialist i markedsføring. Man bliver måske også præget af, hvad de mange udbydere hele tiden ringer og vil sælge en.

Markedsføring er mange ting og det, det primært drejer sig om, er at holde en rød tråd og at få dette sammensat med de rigtige medier, for at nå ud til de potentielle kunder. Resultatet skulle jo gerne blive, at man får flest mulige NYE KUNDER – ØGER INDTJENINGEN- BEVARER SIT GODE RY OG RYGTE samt OPRETHOLDE SIN BRANDING.

Det er netop her, DOBA rådgivning kommer ind i billedet.
Med mine mange års erfaring og viden inden for markedsføringsbranchen, kan jeg netop tilbyde min assistance og gøre mit til, at netop jeres MARKEDSFØRING bliver PLANLAGT, UDFØRT, og VEDLIGEHOLDT til MINDSTE DETALJE på bedst tænkelige værdiskabende måde, i forhold til hvad jeres virksomhed har brug for – og budget til.

Kontakt mig for en uforpligtende snak på telefon 30 22 48 90 eller mail.