Hvad drejer det sig om?

Over 80% af danske virksomheder måler ikke effekten på deres marketing investeringer, for de ved ikke hvordan!

Ved I, hvad effekten er – af jeres markedsføring?
Ved I, om I investerer jeres annoncekroner på den bedste måde for netop jeres virksomhed?
Kan I finde rundt i den digitale medie “jungle”?
Er jeres markedsføringsstrategi “up 2 date”?

Hvad drejer Markedsføring sig om?

Det hele drejer sig egentlig kort og godt om, at være bevidst om HVEM ens kunder er, hvilken MÅLGRUPPE man henvender sig til, hvilke GEOGRAFISKE områder man vil synliggøre sig i. Men også HVAD, det er man vil MARKEDSFØRE og BRANDE, sammensat med hvilke PRODUKTER og YDELSER, der skaber den bedste omsætning.

Stort set alle virksomheder har gjort sig disse tanker, som dog ofte kan stamme helt tilbage fra den gang firmaet startede. Min erfaring er, at mange virksomheder glemmer at holde deres markedsføringsstrategi ”up to date”. Dette kan være både dyrt og i værste fald spild af penge og tid.

Derfor kan det være en rigtig god idé at samarbejde med en erfaren rådgiver og ekspert, der kender markedet og kombinationen af de muligheder der findes. Men også en, der hele tiden er opdateret vedr. information om seneste nyt, algoritmer div. platforme m.v.

Hvad får I ud af jeres markedsføring?

I kender helt sikkert også følelsen af, ikke at vide præcis HVAD I egentlig får ud af jeres markedsføring.

I har måske også en følelse af, at I bruger rigtig mange penge på det, i forhold til hvad I konkret får ud af det…
Dette er langt de fleste virksomheders tanker og opfattelse af markedsføring i dag. Mange er samtidig af den opfattelse, at de stadig får mest ud af “mund til øre” metoden.

En nødvendighed at være synlig og markedsføre sig

Alle er dog enige om, at det er nødvendigt at markedsføre sig og være synlig for at få flere kunder. Mange virksomheder forsøger derfor så vidt muligt at følge med udviklingen og selv sammensætte en markedsføring, der også passer til pengepungen.

Dette bliver desværre tit et skud i tågen, da det virksomheden ved mest om, er det, den har med at gøre, og er IKKE specialist i digital markedsføring. Desuden bliver rigtig mange også ofte præget af, hvad de mange udbydere hele tiden ringer og vil sælge.

Markedsføring er mange ting, men det, som det primært drejer sig om, er at holde en rød tråd og få sammensat det hele på en effektiv måde på div. medier og platforme. Ellers når man ikke ud til de potentielle kunder.

Resultatet skulle jo gerne være, at man får flest mulige KUNDER – øget OMSÆTNINGEN – bevare sit GODE RY OG RYGTE samt OPRETHOLDE sin branding.

Det er netop her DOBA Rådgivning kommer ind i billedet.

Med mine over 20 års erfaring og viden inden for markedsføringsbranchen, kan jeg netop tilbyde min assistance og ekspertise.

Jeg sørger for at netop JERES markedsføring bliver PLANLAGT, UDFØRT, og VEDLIGEHOLDT ned i MINDSTE DETALJE på bedst tænkelige værdiskabende måde, som jeres virksomhed har brug for og har budget til.

Få jeres egen PERSONLIGE digitale marketing ekspert der skaber målbare resultater!

Læs HVORDAN jeg kan hjælpe netop jeres virksomhed og hvad det koster. 

Kontakt mig for en uforpligtende snak på telefon 30 22 48 90 eller via kontaktformular.